Jobba på ePARK

Är du engagerad, driven och målmedveten? Gillar du utmaningar och vill jobba i ett snabbväxande företag? Då kan du vara ePARK-material!

ePARK är ett snabbväxande it-bolag som utvecklar tjänster och betalsystem för parkeringsbranschen. Våra tjänster används av hundratusentals användare i Sverige, Norge, Finland och Polen. All teknikutveckling sker från moderbolaget med säte i Luleå.

 

Kundservicemedarbetare till ePARK, placeringsort Göteborg eller Luleå. 

ePARK är på en spännande tillväxtresa och söker ytterligare en kollega till vår kundtjänstavdelning! Ta chansen att bli del av ett team som kännetecknas av nytänkande, laganda och kreativitet.

Om bolaget

ePARK är ett snabbväxande IT-bolag som utvecklar produkter och betalsystem inom parkeringsbranschen. Våra tekniska lösningar sätts i skarp drift med hundratusentals användare i Sverige, Norge, Finland och Polen. Bolaget har två driftställen i Sverige: Luleå och Göteborg. 

Vi erbjuder dig nu att bli del av ett kompetent team där du erbjuds mycket frihet under ansvar och möjligheten att vara med och påverka bolaget framåt.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en till medarbetare inom tjänsten för support och kundtjänst.

Du kommer jobba med first line support och kommer att bemöta våra kunders frågor via telefon och mail. Din uppgift är att ge svara på frågor och etablera goda kundrelationer. 

Detta gör du genom högt engagemang och tydliga målsättningar. 

Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team, motiveras av att ge bra service och kan agera under eget ansvar. Samtalen och de inkommande mailen kommer främst att ske på svenska, men det kan även förekomma ärenden på engelska. Eftersom rollen innebär mycket eget ansvar ser vi gärna att du motiveras av detta samt är initiativtagande och självgående som person.

DIN PROFIL
Vi söker dig med

  • Minst 3 årig gymnasial utbildning 
  • B-körkort
  • Du ska kunna uttrycka dig obehindrat på Svenska i text och tal
  • Grundläggande datorkunskap – Office Paketet

MERITERANDE

Relevant erfarenhet från kundtjänst eller service relaterat arbete samt goda kunskaper i excel är meriterande.

ePARK ERBJUDER
En spännande framtid med goda utvecklingsmöjligheter

  • Vid intresse erbjuds du flexibiliteten att jobba hemifrån halvtid
  • Trevliga och välkomnande kollegor
  • Spännande och utvecklande uppdrag
  • Internationella uppdrag
  • En kultur som präglas av högt i tak och samarbete

INTRESSERAD?
Anställningen är heltid men kan även utföras  deltid och kan påbörjas omgående

Ansökan sker via ansökningsformulär på hemsidan eller via email work@epark.se med bifogat personligt brev och CV.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan omgående.

Sista dag för ansökan är den 1a Nov.

VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN!

 

Spontanansökan

Vi växer kraftigt på flera marknader och söker ständigt efter duktiga medarbetare till vårt team. Just nu utökar vi vårt team inom följande områden:

  • Säljare och Support
  • Mjukvaru-utvecklare
  • Administratör

Tror du att du kan göra skillnad och vill vara med i vår resa så är du välkommen med en spontanansökan till work@epark.se

Bifoga CV, personligt brev och en kort text om vad du vill jobba med och varför just du gör skillnad. Anställning sker löpande.

 

ePARK / Electronic Parking AB
Spantgatan 2C
973 46 Luleå

Telefon: 010-101 31 10

Epost: work@epark.se

Eller använd kontaktformuläret till höger.

Skicka in din ansökan

    Namn

    Epost

    Ämne

    Meddelande

    CV Format: .docx, .pdf, .odt